Klikk & hent i utvalgte butikker
Rask levering
30 dagers åpent kjøp
Reklamasjon
Netthandel
Har du vært uheldig og fått levert et produkt som er defekt, skadet under transport eller har andre mangler?
Ta kontakt med vår kundeservice før du sender varen i retur til oss. Send oss en mail hvor du oppgir ordrenummer, hvilken vare det gjelder og hva som er galt med varen - feil/avvik. Har du mulighet, ønsker vi gjerne bilder av feilen på produktet.
Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@bagorama.no
Ved reklamasjon må vi gjøre en vurdering av feilen, og i noen tilfeller sende reklamasjonen videre til vurdering hos leverandøren. Vi verdsetter våre kunder høyt, og streber etter å behandle din reklamasjon innen kort tid.
Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen, og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet. Meld i fra om din reklamasjon så snart som mulig etter at feilen oppdages.
Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger, er reklamasjonsfristen fem år.
Butikk
Har du handlet i en av våre butikker, eller hentet en klikk og hent ordre i en valgfri butikk, ber vi deg ta kontakt direkte med butikken du handlet varen hos. Ta med gyldig kvittering/kjøpsbevis og varen du ønsker å reklamere på, så vil de hjelpe deg.