Rask levering
Gratis frakt ved kjøp over 600 kr
30 dagers åpent kjøp
Ofte stilte spørsmål
Vanlige spørsmål
Du finner en enkel forklaring på dette under "Bytte og retur".
Varer kjøpt gjennom Klikk & Hent, må byttes i den lokale butikken Klikk & Hent ordren ble hentet i. Ta med ordreseddel/faktura til butikken. Tilbakebetalingen kommer fra vår betalingsformidler Klarna.
Kontakt vår kundeservice dersom du vil endre din ordre. Vi har mulighet til å gjøre endringer frem til varen sendes fra vårt lager.
kundeservice@bagorama.no
Vi har fraktfritt på kjøp over 600 kr. Frakten koster 59 kr på kjøp under 600 kr.
Ja, du kan bytte en vare kjøpt i nettbutikken, i en våre fysiske butikker. Du får da en annen vare, til samme pris eller dyrere. Vi gir ikke ut tilgodelapp for varer kjøpt i nettbutikken.
Nei. Vi sender kun innenlands.
Varer som er tatt i bruk eller der lappene er fjernet, kan dessverre ikke byttes.
Nei, dessverre. Kofferter som er trillet utendørs er ansett som brukt, og dermed kan vi ikke selge de videre.
Nei, det er dessverre ikke mulig å benytte gavekort som betalingsmåte i nettbutikken. Gavekort og tilgodelapp kan benyttes i fysisk butikk. Finn din nærmeste Bagorama butikk her, så vil de hjelpe deg.
Har du spørsmål du ikke finner her, som er knyttet til kjøp, salg, levering, retur, garanti og reklamasjoner, kontakter du vår kundeservice. Det skal være trygt å handle hos oss, og vi er behjelpelige med hva du måtte lure på. Riktig god handel!
Kontaktinformasjon
E-post: kundeservice@bagorama.no
Telefon: 40 00 03 81
Åpningstider
Mandag - fredag: kl 08.00-16.00
Lørdag, søndag, helligdager: stengt
generell informasjon
Bagorama Nettutikk AS
Organisasjons nr: NO 920 758 258 MVA
Postadresse
(benytt denne adressen ved returforsendelse)
Bagorama Nettbutikk AS
co/ Sajaco Nordic AS
Høstbakken 11
NO-1793 Tistedal
Besøksadresse
Bagorama AS (hovedkontor)
Fredrik Selmers vei 2
NO-0663 Oslo