Reklamasjon

Netthandel

Har du vært uheldig og fått levert et produkt som er defekt, skadet under transport eller har andre mangler? 


Ta kontakt med vår kundeservice før du sender varen i retur til oss. Send oss en mail hvor du oppgir ordrenummer, hvilken vare det gjelder og hva som er galt med varen - feil/avvik. Har du mulighet, ønsker vi gjerne bilder av feilen på produktet.


Kontakt vår kundeservice på: kundeservice@bagorama.no


Ved reklamasjon må vi gjøre en vurdering av feilen, og i noen tilfeller sende reklamasjonen videre til vurdering hos leverandøren. Vi verdsetter våre kunder høyt, og streber etter å behandle din reklamasjon innen kort tid.


Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen, og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet. Meld i fra om din reklamasjon så snart som mulig etter at feilen oppdages. 


Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger, er reklamasjonsfristen fem år.


Butikk

Har du handlet i en av våre butikker, eller hentet en klikk og hent ordre i en valgfri butikk, ber vi deg ta kontakt direkte med butikken du handlet varen hos. Ta med gyldig kvittering/kjøpsbevis og varen du ønsker å reklamere på, så vil de hjelpe deg.